Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Hieronder kan je je feedback indienen over de afgebakende blauwe- en betalende zone in Strombeek. De kaart met deze afgebakende zones kan je hier terugvinden.
Deze feedbacks werden reeds ingediend
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Als de rode zone te groot is dan gaat een groot deel van de mensen die in Strombeek komen een paarkeerplaats willen vinden in de blauwe zone. Daardoor gaat de parkeerdrukte in de blauwe zone verhogen.
Liever geen betalend maar indien er geen ander keuze is dan gewoon het hypercentrum waar de mensen sneller in en uit gaan van de parkeerplaatsen. Parking van het CC zou wel gratis moeten blijven.
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
ik zie geen meerwaarde in een blauwe zone. Dat is slecht voor cultuur, handel etc. 1.5 uur is vrij kort. Een voorstelling in het CC of een les bij semper duren langer. Ik ben regelmatig in het centrum van strombeek en ik heb daar nooit een probleem. Nu een paar 100 m stappen is voor mij leuk en ik klaag daar niet over. Regelgeving afbouwen ipv opbouwen.
betalende zone? Echt niet. Onlangs stond ik aan het atomium en we stonden daar 5 h. Dit heeft 22 € gekost aan 4411 en dan was ik al over de max tijd. Wij zaten in brussel (via openbaar vervoer) en dan kan je je auto niet verplaatsen. Betalende zone is voor niets nodig tenzij voor de gemeentekas. Men zou beter de betalende parking in brussel afbouwen en dan is er minder parkeerdruk in strombeek.
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Beste om minder betalende zone dan blauwe zone te creëren omdat de personen die er staan meestal bewoners zijn denk ik.
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
De inwoners van Strombeek dienen bij voorrang gehoord te worden in deze materie. Ik kan enkel zeggen dat inwoners voorrang moeten krijgen!
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Ik ben voor de lang geparkeerde auto's weg te jagen van het centrum van Strombeek maar een blauwe kaart lijkt me logisch, vooral als ik van Koningslo naar Strombeek met gezin naar de bib of muziek of dergelijke ga. Grotere parkeerzone zou gewoon grotere kosten voor me betekenen, als er geen mogelijkheid is om een buurtbewoner of voordelig abonnement kaart te krijgen binnen radius van je domicilie 1 km over de gemeentegrens
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Wij zouden graag hebben dat er gratis mag geparkeerd worden (ook in betalende zone) voor bewoners met bewonerskaart.
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Noch blauwe, noch betalende zones. Het pestgedrag mag stilaan stoppen.
Noch blauwe, noch betalende zones. Het pestgedrag mag stilaan stoppen.
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
betalend parkeren minimaal houden is wenselijk; ook Grimbergenaren van buiten Strombeek hoeven niet te betalen in eigen gemeente. Al wie langdurig wil parkeren, moet naar de randparkings. om parkeerdruk vanuit Brussel te ontmoedigen, volstaat blauwe zone
bezoekers, familie moet de mogelijkheid behouden om ergens in Strombeek parking te vinden zonder te moeten betalen
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
In de Bergdal (Strombeek), wagen kunnen onbeperkt gratis parkeren en komen dan bij on in de straat, door het feit dat betaald moet worden in de Romeinsesteenweg (op Brussel kant). Ok wagen die komen van het buitenland (NL) en (F) voor firma’s die op de Romeinsesteenweg zijn !!! En de laadpaal gebruiken meer dan 4 uren !!!
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Gewoon zo laten, geen betalende zone
Tegen betalende zone
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Ik ben voorstander van een betalende centrumzone en bewonerskaarten in de andere zones. Voorzie daarnaast 2 of 3 gecentraliseerde blauwe zones met parkeerbeperking van 2-3u: het door de gemeente aangekochte terrein ter hoogte van het nieuwe woonzorgcentrum in de Oude Mechelsestraat, de parkeerzone rond de Singel en de parkeerzone aan de Antwerpselaan.
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Ik ben geen expert, maar een blauwe zone voor een gebied waar overdag de parkeerdruk nogal meevalt, lijkt mij niet nuttig. Konden we maar met experten praten.
Dit moet dan gepaard gaan met parkeerplaatsen speciaal voor de handelaars, waar men +-30min gratis kan staan. Deze optie lijkt mij voornamelijk beter voor de mensen die aan de mutsaert wonen.
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
De invoering van een blauwe zone in Strombeek is onwenselijk zolang er geen volwaardig alternatief is in de vorm van vrije parkeerplaatsen. Wie vanuit de rand met het openbaar vervoer naar Brussel wil reizen, vindt momenteel nergens een geschikte plek om de wagen achter te laten – niet in Strombeek en niet in Brussel zelf. Waar Antwerpen proactief investeert in toegankelijke P+R-zones, blijft het aanbod hier ondermaats. Voor het centrum van Strombeek OK voor blauwe zones maar niet vlakbij Esplanade
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Kan er mee rekening worden gehouden dat zone C de ENIGE plek is in de noordrand waar je je auto gratis kan achterlaten om het openbaar vervoer te nemen naar Brussel? De carpool parking is veel te klein om die nood op te vangen. De andere dichtsbijzijnde park+ride alternatieven bevinden zich in Anderlecht of Ukkel, niet echt naast de deur.
Betalend parkeren invoeren in Strombeek is niet wenselijk.
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Ik woon aan de Strombeeklinde en 's avonds ben ik meer dan een half uur kwijt aan het vinden van een parkeerplek, omdat alles vol staat. Ik ben er zelfs voorstander van om alle straten tot 21.00 uur betaald parkeren te maken of alleen parkeerschijven toe te staan. Voor bezoekers zouden er aanbiedingen moeten zijn voor bewoners, waarmee ze 4 uur tegen een redelijke prijs kunnen parkeren.
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Ik heb het voorgestelde parkeerplan bekeken, maar ik vind geen enkele optie passend. De voorgestelde keuzes brengen voor mij ofwel extra kosten met zich mee, of zorgen voor extra stress rond het vinden van een parkeerplaats. Dit maakt het plan voor mij niet werkbaar. Daarbij is het niet voor iedereen haalbaar om met een "alternatief vervoersmiddel" naar het werk te komen. Ik stel volgende suggesties voor: * Vaste parkeerplaatsen voor medewerkers: Zorg voor genoeg gegarandeerde parkeerplaatsen zijn voor personeel, zodat er geen dagelijkse onzekerheid is over beschikbaarheid. Parkeerplaatsen op makkelijke wandelafstand, niet een afgelegen parking op 10 minuten wandelen. * Mobiliteitsbudget of vergoeding: Voorzie een mobiliteitsbudget of een vergoeding voor wie extra kosten moet maken door het nieuwe plan, zodat de financiële impact beperkt blijft. * Flexibele parkeerregeling: Introduceer een systeem waarbij medewerkers op drukke dagen vooraf een plek kunnen reserveren, om stress te vermijden.
lees meerAfbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Betalend parkeren in Strombeek vind ik niet kunnen. De blauwe kaart begrijp ik wegens het parkeren van mensen uit Brussel. er is ook gekozen voor Strombeek als plaats van de bibliotheek. Er is geen bib in het oude centrum van Grimbergen, niet iedereen heeft een electrische fiets om de heuvels aan te kunnen, dus moet je zorgen dat overdag geparkeerd kan worden met de blauwe kaart, niet betalend. Ook hetzelfde voor de hondenloopweide bij het pierenbad. Hierbij aansluitend, wanneer komt er een hiondenloop weide in het oude centrum van Grimbergen?
Betalend parkeren in Strombeek vind ik niet kunnen. De blauwe kaart begrijp ik wegens het parkeren van mensen uit Brussel. er is ook gekozen voor Strombeek als plaats van de bibliotheek. Er is geen bib in het oude centrum van Grimbergen, niet iedereen heeft een electrische fiets om de heuvels aan te kunnen, dus moet je zorgen dat overdag geparkeerd kan worden met de blauwe kaart, niet betalend. Ook hetzelfde voor de hondenloopweide bij het pierenbad. Hierbij aansluitend, wanneer komt er een hiondenloop weide in het oude centrum van Grimbergen?
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Blauwe zone : periode is te kort aangezien onze dochter regelmatig komt om hulp te bieden aangezien we ouderen mensen zijn.
Hier ook spijtig dat mijn famille moet betalen voor op bezoek te komen en hulp te bieden.
Afbakening blauwe- en betalende zone Strombeek
Niet aanvaardbaar voor inwoners en hun uitnodigen na "goodmoove plan " nu dat ! Zeker en vast na 30 jaren in Strombeek gaan wij verhuizen !
Niet aanvaardbaar voor inwoners en hun uitnodigen
na "goodmoove plan " nu dat ! Zeker en vast na 30 jaren in Strombeek gaan wij verhuizen !