Lichte vracht

De parkeerdruk, veroorzaakt door lichte vrachten (camionettes)(afkomstig van bedrijven niet gevestigd in Grimbergen) moet gereduceerd en gekanaliseerd worden. 

Welk regime zou je hanteren voor lichte vracht? (niet verplicht, maar wenselijk)

59
15

Deze feedbacks werden reeds ingediend

Willekeurig Populair Recent
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 59 bijdragen

Lichte vracht

De gemeente mag geen (gratis) parkeerplaats worden voor lichte (of zware) vracht voertuigen. Overdag, terwijl er gewerkt wordt, kunnen de parkeerplaatsen ingenomen worden door de voertuigen die voor het werk gebruikt worden.'s Avonds en in het weekend mogen die voertuigen niet aanwezig zijn, tenzij het gaat over het enige voertuig van een bewoner van Grimbergen
Michel N.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Anne D.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Wanneer werknemers een bedrijfwagen krijgen kan dit met een bewonerskaart. Werknemers die een camionette nodig hebben voor hun werk, zouden deze in de buurt van hun woning moeten kunnen parkeren. Dit zou moeten kunnen voor werknemers of zelfstandigen. 
Tim V.
0 2
lees meer

Lichte vracht

Het zullen werknemers en meestal inwoners van de gemeente zijn de let de lichte vracht rijden Of zelfstandigen en inwoner. Niet simpel. Ik zou gaan voor randparkings. Wereld is veranderd maar infrastructuur niet. En iedereen op de bakfiets dat kan niet.
Patrick B.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Sven Z.
0 0
lees meer

Lichte vracht

In de gedrukte versie van deze enquete (verkregen in de BIB) staat ook nog als keuzemogelijkheid "hetzelfde tarief als een bewonerskaart", dit staat hier niet bij vermeld !  Ik kies voor deze optie.
Maurice I.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Saskia D.
0 0
lees meer

Lichte vracht

André H.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Timo K.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Bewoners van de gemeente kunnen een betalende kaart aanvragen om in het centrum (in de buurt van hun woonst) te parkeren mits het voorleggen van de nodige bewijzen van eigendom of toegestaan gebruik van de wagen door werkgever of Leasebedrijf.
Filip B.
0 1
lees meer

Lichte vracht

Als het bedrijf of de zelfstandige die een of meerdere lichte vrachtwagens heeft, in Strombeek / Grimbergen gevestigd is, dan kan er nagedacht worden over een gratis alternatief op randparkings. Ook het parkeren van bv. 1 camionette van een zelfstandige aan zijn woning moet kunnen. De camionettes die we moeten weren zijn de camionettes van Brusselaars die zich gratis komen parkeren in Strombeek en die geen enkele link hebben met de gemeente. We kunnen die weren door een systeem met bewonerskaarten voor lichte vrachtwagens ingeschreven op naam van een bewoner of bedrijf gevestigd in de gemeente.
Aster F.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Eerst zorgen dat de bewoners plaats genoeg hebben. Veel chauffeurs van bestelwagens reserveren hun plaats door bv in de Borcht hun bestelwagen parkeren s'morgens komen ze toe verzetten ze hun bestelwagen en parkeren ze hun auto in de plaats en s'avonds doen ze het omgekeerde.
Rudiger C.
0 0
lees meer

Lichte vracht

in het weekend nemen ze te veel parkeerplaatsen 
Murielle B.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Gregory K.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Johan V.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Maryline M.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Veel te veel camionettes in strombeek! En veel met buitenlandse plaatnummers. Ze zien Strombeek als een gratis parking en laten hun camionettes hier staan om naar brussel te gaan waar het wel betalend is
Daniel C.
0 1
lees meer

Lichte vracht

Teveel buitelandse nrplaten is een lastig vermits zij soms een week lang blijven staan. Ook zijn er teveel bedrijfsvoertuigen die ruimte innemen . En maak aub de parking op de Rodepoortstraat vrij voor lichte vracht. Ik als inwoner mag er ook niet staan met mijn camionette,die niet wordt gebruikt voor commerciële doeleinden....!!!
Chris B.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Kristina V.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Gas G.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Bestelwagens horen niet thuis/te parkeren in residentiële wijken, tenzij het gaat over een bewoner natuurlijk!
Jean-pierre S.
0 1
lees meer

Lichte vracht

het is inderdaad zeer vervelend dat licht vracht zich komt parkeren op o.a. de Sint Annalaan en al haar zijstraten. Deze camionettes staan hier vaak het hele weekeinde geparkeerd zonder te bewegen, wat misschien wel gratis reclame is (Belgacom, Gas,....) maar eerder ergerlijk is voor ons bewoners. Als de eigenaar van de licht vracht in de straat woont, OK, maar anders moet er een oplossing aangeboden worden waar zij gratis op een zijparking kunnen parkeren.
Michaella V.
0 1
lees meer

Lichte vracht

Jan C.
0 0
lees meer

Lichte vracht

Nadine T.
0 0
lees meer
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 59 bijdragen