Regime werknemers
Regime werknemers
Welk tarief hanteren we voor een parkeervergunning voor werknemers zodat werknemers onbeperkt kunnen parkeren in een blauwe of betalende zone? (niet verplicht, maar wenselijk)
Deze feedbacks werden reeds ingediend
Regime werknemers
Het is belangrijk dat de bedrijven die vanuit het centrum van onze gemeente opereren de mogelijkheid hebben om er hun personeel te laten parkeren. Indien dat niet kan, moeten de werknemers van de gemeentediensten ook buiten het centrum gaan parkeren. En beweer niet dat deze met de fiets komen! Dat doen ze enkel bij mooi weer of voor de foto.
lees meerRegime werknemers
Blauwe of betalende zones zijn er om een hoge rotatie aan te moedigen, het heeft geen zin om daar een werknemer gedurende 8 uur te laten parkeren, dat is contradictorisch.
lees meerRegime werknemers
Geen parkeerkaarten (onbeperkt parkeren) aan werknemers in blauwe zone Strombeek. Daarvoor is er de carpoolparking: Park en ride aan de Heysel en carpoolparking op de Antwerpselaan of zal een stimulans zijn om openbaar vervoer te gebruiken. Deze parkeerkaarten worden meestal integraal betaald door het bedrijf en zorgen ervoor dat de parkeerdruk zeer hoog blijft en dat inwoners van Strombeek niet kunnen parkeren nabij hun woonst...dus invoering blauwe zone is voldoende...(maximum 2 uur parkeren) met voldoende controle op naleving hiervan...zo zal de parkeerdruk al een stuk dalen....
lees meerRegime werknemers
De bedrijven dienen zelf in te staan voor voldoende parkeergelegenheid. In de Treftwijk vind je als bewoner overdag al geen plek meer. Werkenemers in de nieuwe kantoorgebouwen op de voormalige Procter-site worden nu gezegd dat er in de omliggende straten voldoende parkeerplaatsen voorhanden zijn, hetgeen dus absoluut niet het geval is.
lees meerRegime werknemers
Een bedrijf dient parkeermogelijkheden te voorzien voor zijn werknemers, indien niet dient het bedrijf er voor te betalen.
lees meerRegime werknemers
Hoe kan je hierover een gefundeerde mening hebben, zonder enige informatie over het aantal werknemers die vandaag dagelijks/wekelijks parkeerplekken innemen in een specifieke zone?
lees meerRegime werknemers
Liefst een voordelig apart vergunningstarief maar wel duurder dan voor bewoners
lees meerRegime werknemers
Zelfde tarief als een 2de bewonerskaart. Bv 1ste kaart = gratis/10 euro 2de kaart/werknemerskaart = 100 euro
lees meerRegime werknemers
Ik ben zelf zelfstandige in de gemeente en draag dagelijks bij aan de lokale economie. Daarom vind ik het invoeren van betalend parkeren voor mensen die hier werken of een zaak uitbaten moeilijk te verantwoorden. Extra parkeerkosten voor lokale ondernemers voelen absurd aan en vormen een bijkomende drempel om hier te blijven werken of ondernemen. Dit beleid doet mij eerlijk gezegd nadenken over het op lange termijn behouden van mijn uitbating op deze locatie.
lees meerRegime werknemers
Als ik als werknemer jaarlijks moet betalen voor een bewonerskaart is dit een extra uitgave voor mij. Parkeren om je werk te kunnen uitvoeren is een noodzakelijke voorwaarde en zou dus door de werkgever moeten voorzien worden. Indien de werkgever deze kosten niet zou terugbetalen, kan dit als onredelijk worden gezien.
lees meerRegime werknemers
Ik ben woonachtig te Grimbergen en ben tevens werkzaam als zorgkundige/verzorgende in de thuiszorg, regio Grimbergen. Wij bieden dagelijks zorg aan cliënten die onze hulp nodig hebben en transferen de hele dag tussen verschillende cliënten. Parkeren is sowieso reeds een bestaand en bekend probleem in groot-Grimbergen en indien het nieuwe parkeerplan uitgerold wordt, komt onze baan behoorlijk onder druk te staan. Gemiddeld zijn wij 2 uur (soms 4u) bij een cliënt, en hebben we een kwartiertje reistijd om ons van de ene cliënt naar de andere te begeven. Idealiter zouden wij in onze professie moeten kunnen genieten van gratis onbeperkt parkeren. Hopelijk wordt er vanuit de gemeente uit rekening gehouden met de zorgverleners die elke dag paraat staan om onze hulpbehoevenden te helpen langer thuis te kunnen wonen. Dank.
lees meerRegime werknemers
Huishoudhulpparkeren registratie door bewoners. (Bewoners beschikken over een bezoekersregister (digitaal of op papier) waarin zij het kenteken kunnen registreren van bezoekers én van regelmatig terugkerende personen zoals een poetshulp of huishoudhulp.)
lees meerRegime werknemers
Moeten betalen om te kunnen komen werken? Absurd! (al helemaal als de gemeente ik kwestie jouw werkgever is!)
lees meerRegime werknemers