Regime werknemers

Welk tarief hanteren we voor een parkeervergunning voor werknemers zodat werknemers onbeperkt kunnen parkeren in een blauwe of betalende zone? (niet verplicht, maar wenselijk)

66
4

Deze feedbacks werden reeds ingediend

Willekeurig Populair Recent
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 66 bijdragen

Regime werknemers

Ik vind niet dat werknemers moeten betalen om te komen werken.
Kathleen C.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Het is ten eerste toch wenselijk dat je de economie in je buurt draaiende houdt. Dit kan misschien voor sommige bedrijven een factor zijn om op langere termijn de beslissing te nemen om te vertrekken uit de regio. Zelf sta ik in het onderwijs. Het is nu soms al zo moeilijk voor scholen om personeel te vinden en dit kan weer maar eens een tegenslag zijn voor scholengroepen om leerkrachten aan hen te binden (niet veel scholen hebben bijvoorbeeld de middelen om parkeertarieven van hun personeel te betalen). "Neem het openbaar vervoer" hoor je sommigen al denken, maar dat is bijna onmogelijk voor mij, want ik geef ook avondlessen en dan geraak ik niet meer thuis als ik enkel beroep zou moeten doen op het openbaar vervoer. Dat gezegd zijnde over een betalende zone, waarvan ik dus denk dat het zeer nadelig is voor werknemers in de buurt. Een blauwe zone met een parkeervergunning die onbeperkt is (tijdens de werkweek en ook 's avonds, maar niet in het weekend bijvoorbeeld), zou wel een oplossing kunnen zijn. Een beperkte zone van 2 uur is opnieuw niet haalbaar, want dan zou ik mijn les steeds na anderhalf uur moeten onderbreken om mijn auto te verzetten (hetgeen eigenlijk ook niet de bedoeling is, want dan neem ik nog steeds plaats in die ik eigenlijk na 2 uur zou moeten afstaan). Dat is gewoon een hele chaotische situatie.  Dus graag voor werknemers in de buurt een onbeperkte parkeervergunning in de blauwe zone.
Katrien V.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Algemene problematiek: Werknemers van lokale bedrijven bezetten overdag de plaatsen die nodig zijn voor klanten en bewoners.Mening/Advies: Werknemers moeten gefaciliteerd worden op private terreinen in plaats van op het publiek domein in de woonwijken.Specifieke oplossing: Maak afspraken met Bedrijven parkings zoals het Strombeek Business Park. Gebruik hun parkings voor werknemers en pendelaars. De voetgangersbrug over de A12 zorgt voor een vlotte verbinding naar het centrum, waardoor parkeren in de woonstraten onnodig wordt. Andere plekken zijn er ook zoals aan het bedrijven terein in de Nijverheidsstraat. Parkeerkaarten vor werknemers in de straat moet in onderleg met werkgever en gemeente behandeld worden met betaalbare prijzen voor de werknemer. Ook alternatieve vervoersmiddelen en veilige stallingen voor fietsen moeten hierbij een alternatief voor de wagen kunnen bieden.
Peter O.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Het is belangrijk dat de bedrijven die vanuit het centrum van onze gemeente opereren de mogelijkheid hebben om er hun personeel te laten parkeren. Indien dat niet kan, moeten de werknemers van de gemeentediensten ook buiten het centrum gaan parkeren. En beweer niet dat deze met de fiets komen! Dat doen ze enkel bij mooi weer of voor de foto.
Michel N.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Kristina V.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Houdt het eenvoudig en eerlijk 
Patrick B.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Gérard F.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Blauwe of betalende zones zijn er om een hoge rotatie aan te moedigen, het heeft geen zin om daar een werknemer gedurende 8 uur te laten parkeren, dat is contradictorisch. De voorgestelde blauwe zones en betalende zones zijn overigens zodanig klein, dat een werknemer steeds mits een wandeling van 5 minuten kan parkeren buiten die zone. 
Rene D.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Het gaat niet over betaalzones, ik vind dat er teveel parkeerverbod is op gemeentewegen. De problemen zijn ernstig er ook in woonwijken op gemeentewegen met extreem sluipverkeer via fietsverbindingenrondpunt tussen Vilvoordsestwg en Brusselsestwg omdat gemeentebestuur dat zelf veroorzaakt in de infrastructuur. Mensen geraken ook niet uit hun oprit op lokale wegen die op autosnelweg lijken als 4de rijvak van de Ring om ViaductVilvoorde af te korten, er zijn meer parkeerplaatsen nodig op de straat om op hun werk te geraken of er is minder internationaal sluipverkeer nodig door de richtlijnen van verkeersexperten hun voorkeursvoorstel 1 toe te passen in het nieuwe mobiliteitsplan of door het nog betete oude mobiliteitsplan met lange termijnvisie dat nooit uitgevoerd werd in praktijk om te zetten.   Nu is het vervolg van deze inspraak door niet inwoners of politieke inmening voor ANPR geldklopperij ten koste van de veiligheid voorspelbaar. Men zal waarschijnlijk doen alsof dat men het niet begrijpt.  Op sluiproute gemeentewegen tussen E19 en E40 met ANPR cashpot zal verplegend personeel, maaltijden, huishoudhulp vour ouderen, Bpost, klanten van zelfstandigen, enz waarschijnlijk geen afgenomen parkeerplaatsen (waar men vroeger overal kon parkeren waar mennwou) terugkrijgen en blijft het vol parkeerverbod staan om internationaal sluipverkeer te faciliteren via hiervoor niet geschikte lokale wegen. = Dag en nacht gasboetes binnen te halen van internationaal transit verkeer die Viaduct Vilvoorde afkort ten koste van verkeersveiligheid en de gekende ongevallen en luchtvervuiling zal men waarschijnlijk ook minimaliseren voor geldgewin.  En ik kan miij vergissen, maar huidige extreem sluipverkeer via ANPR-camera's is zeer spijtig voor de verkeersveiligheid en lijkt eerder onrechtstreeks op misdadige praktijken.
Berlinda D.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Werknemers zouden in de parkings van hun bedrijven moeten parkeren en niet op straat ! Ze zouden ook gemotiveerd moeten worden om met openbaar vervoer te komen werken
Daniel C.
0 1
lees meer

Regime werknemers

Jonas T.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Hoewel de gemeente het gebruik van fiets en openbaar vervoer terecht stimuleert, kan dit niet als algemeen uitgangspunt gelden voor leerkrachten. De aard van het onderwijs vraagt om vaste aanwezigheidstijden op locaties die niet altijd goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer. Daarnaast vervoeren leerkrachten regelmatig lesmaterialen en is flexibiliteit vereist bij onverwachte situaties kinderen brengen/ophalen wanneer ze op uitstap gaan met de fiets. Hierdoor vormt de auto in veel gevallen het enige praktische en betrouwbare vervoermiddel.
Annelies B.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Huishoudhulpparkeren registratie door bewoners. (Bewoners beschikken over een bezoekersregister (digitaal of op papier) waarin zij het kenteken kunnen registreren van bezoekers én van regelmatig terugkerende personen zoals een poetshulp of huishoudhulp.)  
Francois S.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Ik ben zelf zelfstandige in de gemeente en draag dagelijks bij aan de lokale economie. Daarom vind ik het invoeren van betalend parkeren voor mensen die hier werken of een zaak uitbaten moeilijk te verantwoorden. Extra parkeerkosten voor lokale ondernemers voelen absurd aan en vormen een bijkomende drempel om hier te blijven werken of ondernemen. Dit beleid doet mij eerlijk gezegd nadenken over het op lange termijn behouden van mijn uitbating op deze locatie.  
Ann R.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Indien we moeten betalen om de kunnen komen werken, gaan er vermoedelijk vele zaken/handelaars/diensten/werknemers verdwijnen uit Strombeek-Bever.
D V.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Het zou duurder moeten zijn omdat ze geen gemeente taks betalen.
Antoine C.
0 0
lees meer

Regime werknemers

andere tarieven dan voor ingezetenen, maar duurder of restrictiever
Marc K.
0 0
lees meer

Regime werknemers

N G.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Werkgevers betalen gemeentelijke belastingen dus mogen ook een service in de plaats verwachten zoals parkeerplaatsen voor de werknemers. Deze bedrijven zijn ook inwoner van Grimbergen en zeer welkom. Gemeente personeel zal ook wel een kaart krijgen neem ik aan? Dan miet er een level plating field met de private sector worden gerespecteerd en allen tegen eenzelfde tarief. Er kan eventueel toegezien worden op een anti-misbruik mechanisme (bijv. niet voor een werknemer die 1 uur per week als flexibkomt werken om zo parkeerkaartmisbruiken tegen te gaan). 
L. L.
0 1
lees meer

Regime werknemers

Een bijdrage van min 100€ om misbruik met bestelwagens tegen te gaan. En ook om de werkgevers een motivatie te geven om zelf een oplossing te zoeken voor hun personeel 
Rudiger C.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Forfaitaire parkeerkosten door het bedrijf te betalen aan de gemeente.
Anja A.
0 0
lees meer

Regime werknemers

André H.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Maurice I.
0 0
lees meer

Regime werknemers

Liefst een voordelig apart vergunningstarief maar wel duurder dan voor bewoners
Stephanie C.
0 0
lees meer
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 66 bijdragen