Alternatieve mobiliteit
Alternatieve mobiliteit
Ben je bereid om, wanneer het parkeerplan werd ingevoerd, je op een alternatieve wijze (fiets, openbaar vervoer, deelwagen, ...) te verplaatsen? (niet verplicht, maar wenselijk)
47
13
2
0
Deze feedbacks werden reeds ingediend
Alternatieve mobiliteit
Het openbaar vervoer is voor mij absoluut onmogelijk om naar mijn werk te komen. De overstappen zijn een ramp en ik verdrievoudig mijn reistijd!
lees meerAlternatieve mobiliteit
Om de switch te maken naar alternatieve mobiliteit zijn er meer deelwagens nodig en veiligere (bewaakte?) fietsenstallingen dicht bij openbaar vervoer, aan bvb. het busstation.
lees meerAlternatieve mobiliteit
Ik ga al met de fiets naar mijn werk. Maar om het autogebruik te verminderen, hebben we kwalitatief goed openbaar vervoer nodig, en het parkeerplan lijkt daar niets aan toe te voegen. Als het openbaar vervoer geen gedoe meer is, zullen mensen er gebruik van maken.
lees meerAlternatieve mobiliteit
Niets zou mij kunnen overtuigen. Ik ben een 55 plusser en zie me niet met de fiets gaan werken. Anderen beweren met veel hypocrisie het misschien wel te doen maar bij de eerste regendruppel zitten ze terug in de auto.
lees meerAlternatieve mobiliteit
Voorzie in de herinrichting van de Romeinsesteenweg met een busbaan zoals getekend door De Werkvennootschap
lees meerAlternatieve mobiliteit
Ik heb mijn wagen nodig om te kunnen werken. Laat iedereen die afweging gewoon voor zichzelf maken.
lees meerAlternatieve mobiliteit